Гарантія

Купити в інтернет-магазині з гарантією

Нехай твоя техніка ніколи не ламається! Але якщо раптом, не впадай у відчай, ми несемо перед тобою сервісні та гарантійні зобов'язання.

 

Гарантія та сервіс

 

 

Товари на які поширюється гарантія

  • Ми надаємо гарантію на товари придбані у нашому магазині, підтверджуючи зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів.
  • Термін гарантії залежить від виробника та становить від 2-х тижнів до довічної.
  • Орієнтовний термін гарантії вказаний в описі товару на сайті pcsmart.com.ua – точний у Вашому гарантійному талоні.
  • Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон.
  • При отриманні товару Ви перевіряєте комплектність і відсутність дефектів у товарі (комплектність визначається описом виробу та посібником з його експлуатації).

 

Обмін та повернення товару

 

Купуючи товар у магазині PCSMART, Ви можете повернути або обміняти його протягом 14 днів після покупки виключно за дотриманням усіх умов «Закону про захист прав споживача»:

  • Товар, немає слідів використання і був у вживанні.
  • Відсутні подряпини, потертості, сколи, програмне забезпечення не зазнавало змін на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, тощо;
  • Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • Збережено всі ярлики та заводське маркування.
  • Ми можемо замінити товар на аналогічний або інший з відповідною доплатою або поверненням частини сплаченої суми, або повністю повернемо сплачені за товар гроші у випадку, якщо Ви вирішите відмовитися від товару без заміни та у товару збережено товарний вигляд та споживчі властивості.

 

Повернення Ви можете зробити у нашому офісі за адресою:

м. Київ, пр. Перемоги 67 корпус.G, з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 18-00, у суботу - з 11-00 до 15-00.

Телефони: +38(093)192-24-65, +38(098)114-99-23

  • Вам потрібно мати при собі паспорт.
  • Гроші буде повернено в день повернення товару, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.

 

Для повернення товару необхідно надати:

  •    • гарантійний талон;
  •    • повністю укомплектований товар;
  •    • документ, що підтверджує особу;

Гарантія не надається, якщо:

  •     • було проведено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми       товару;
  •     • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  •     • порушено гарантійні пломби;
  •     • є пошкодження, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  •     • неправильно заповнений гарантійний талон;
  •     • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерти або не може бути встановлений.

 

Гарантійне обслуговування

Для безкоштовного гарантійного обслуговування Вам необхідний гарантійний талон, у якому зазначаються:

  •   • Модель;
  •   • серійний номер;
  •   • гарантійний термін;
  •   • дата продажу товару.

Зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. У гарантійному талоні ви знайдете адреси та телефони сервісних центрів, авторизованих виробником.

 

Гарантія не поширюється на:

  •     • пошкодження, заподіяні клієнтом або які виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання;
  •     • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  •     • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до                    електромережі;
  •     • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  •     • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення       товару до інших виробів;
  •     • природне зношування або вичерпання ресурсу;
icon_teleg Telegram icon_viber Viber icon_email Написати на пошту icon_callback Замовити дзвінок
Модули для Opencart