Гарантія
Купити в інтернет-магазині з гарантією
Нехай твоя техніка ніколи не ламається! Але якщо раптом, не впадай у відчай, ми несемо перед тобою сервісні та гарантійні зобов'язання.
Гарантія та сервіс
Товари на які поширюється гарантія
- Ми надаємо гарантію на товари придбані у нашому магазині, підтверджуючи зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів.
- Термін гарантії залежить від виробника та становить від 2-х тижнів до довічної.
- Орієнтовний термін гарантії вказаний в описі товару на сайті pcsmart.com.ua – точний у Вашому гарантійному талоні.
- Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон.
- При отриманні товару Ви перевіряєте комплектність і відсутність дефектів у товарі (комплектність визначається описом виробу та посібником з його експлуатації).
Обмін та повернення товару
Купуючи товар у магазині PCSMART, Ви можете повернути або обміняти його протягом 14 днів після покупки виключно за дотриманням усіх умов «Закону про захист прав споживача»:
- Товар, немає слідів використання і був у вживанні.
- Відсутні подряпини, потертості, сколи, програмне забезпечення не зазнавало змін на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, тощо;
- Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- Збережено всі ярлики та заводське маркування.
- Ми можемо замінити товар на аналогічний або інший з відповідною доплатою або поверненням частини сплаченої суми, або повністю повернемо сплачені за товар гроші у випадку, якщо Ви вирішите відмовитися від товару без заміни та у товару збережено товарний вигляд та споживчі властивості.
Повернення Ви можете зробити у нашому офісі за адресою:
м. Київ, пр. Перемоги 67 корпус.G, з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 18-00, у суботу - з 11-00 до 15-00.
Телефони: +38(093)192-24-65, +38(098)114-99-23
- Вам потрібно мати при собі паспорт.
- Гроші буде повернено в день повернення товару, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.
Для повернення товару необхідно надати:
- • гарантійний талон;
- • повністю укомплектований товар;
- • документ, що підтверджує особу;
Гарантія не надається, якщо:
- • було проведено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
- • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- • порушено гарантійні пломби;
- • є пошкодження, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- • неправильно заповнений гарантійний талон;
- • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерти або не може бути встановлений.
Гарантійне обслуговування
Для безкоштовного гарантійного обслуговування Вам необхідний гарантійний талон, у якому зазначаються:
- • Модель;
- • серійний номер;
- • гарантійний термін;
- • дата продажу товару.
Зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. У гарантійному талоні ви знайдете адреси та телефони сервісних центрів, авторизованих виробником.
Гарантія не поширюється на:
- • пошкодження, заподіяні клієнтом або які виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання;
- • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- • природне зношування або вичерпання ресурсу;