Гарантія

Купити в інтернет магазині з гарантією



Нехай Ваша техніка ніколи не ламається! але якщо раптом, не впадайте у відчай, ми несемо перед Вами сервісні та гарантійні зобов'язання.
Гарантія та сервіс

Товари на які поширюється гарантія
Ми надаємо гарантію на товари придбані у нашому магазині, підтверджуючи зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів.
Термін гарантії залежить від виробника та становить від 2-х тижнів до довічної.
Орієнтовний термін гарантії вказаний в описі товару на сайті pcsmart.com.ua – точний у Вашому гарантійному талоні.

Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон.

При отриманні товару Ви перевіряєте комплектність і відсутність дефектів у товарі (комплектність визначається описом виробу та посібником з його експлуатації).

Обмін та повернення товару
Купуючи товар у магазині PCSMART, Ви можете повернути або обміняти його протягом 14 днів після покупки виключно за дотриманням усіх умов «Закону про захист прав споживача»:
  • Товар, немає слідів використання і був у вживанні.
  • Відсутні подряпини, потертості, сколи, програмне забезпечення не зазнавало змін на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, тощо;
  • Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • Збережено всі ярлики та заводське маркування.
Ми можемо замінити товар на аналогічний або інший з відповідною доплатою або поверненням частини сплаченої суми, або повністю повернемо сплачені за товар гроші у випадку, якщо Ви вирішите відмовитися від товару без заміни та у товару збережено товарний вигляд та споживчі властивості.

Повернення Ви можете зробити у нашому офісі за адресою:
м. Київ, пр. Перемоги 67 корпус.G оф.108, з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 18-00, у суботу - з 11-00 до 15-00.
Телефони: (044) 392-2979, (044) 392-2989 

Вам потрібно мати при собі паспорт.
Гроші буде повернено в день повернення товару, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.

Для повернення товару необхідно надати:
    • гарантійний талон;
    • повністю укомплектований товар;
    • документ, що підтверджує особу;

Гарантія не надається, якщо:
    • було проведено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми       товару;
    • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
    • порушено гарантійні пломби;
    • є пошкодження, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
    • неправильно заповнений гарантійний талон;
    • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерти або не може бути встановлений.

Гарантійне обслуговування
Для безкоштовного гарантійного обслуговування Вам необхідний гарантійний талон, у якому зазначаються:
    • Модель;
    • серійний номер;
    • гарантійний термін;
    • дата продажу товару.
Зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. У гарантійному талоні ви знайдете адреси та телефони сервісних центрів, авторизованих виробником.

Гарантія не поширюється на:
    • пошкодження, заподіяні клієнтом або які виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання;
    • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
    • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до                    електромережі;
    • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
    • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення       товару до інших виробів;
    • природне зношування або вичерпання ресурсу;